introduce myself-Toyota HDJ 100 -France

Pskhaat

2005 Expedition Trophy Champion
Vous êtes si chanceux pour avoir une transmission manuelle!

Wow, I am so jealous of your manual tranny, we in the US aren't allowed such niceties from Toyota.

Welcome!

upcruiser

Perpetual Transient
Welcome, great looking rig. Toulouse is relatively close to one of my favorite mountain ranges, the Pyrenees. I love that region.

flywgn

Explorer
Nous te souhaitons la bienvenue.
Ce '100' est formidable, en particulier l'interrupteur de la pompe de la résevoir et plus. Très 'cool'. :)
Ça me plaît beacoup à voir plus de photos d'Afrique. As-tu les photos aux Pyrénées aussi? J'ai entendu qu'il y a quelques bonnes pistes en ces montagnes.
Allen R

French JK Rubicon

New member
flywgn said:
Ce '100' est formidable, en particulier l'interrupteur de la pompe de la résevoir et plus. Très 'cool'. :)
Ça me plaît beacoup à voir plus de photos d'Afrique. As-tu les photos aux Pyrénées aussi? J'ai entendu qu'il y a quelques bonnes pistes en ces montagnes.
Allen R

c'est très difficile de faire du 4x4 en FrNCE à cause des écologistes !

French JK Rubicon

New member
upcruiser said:
Welcome, great looking rig. Toulouse is relatively close to one of my favorite mountain ranges, the Pyrenees. I love that region.
THANK you !
in france it is difficult for 4x4 !!!!!! ecologic !!!! ecologie

MoGas

Central Scrutinizer
flywgn said:
Allen R

For those that don't speak French..

We wish you welcome.
The'100 'is great, especially the switch to pump the résevoir and more. Very cool.
It pleases me to see a lot more photos of Africa. Do you have photos to the Pyrenees as well? I heard that there are some good tracks in the mountains.
Allen R

Forum statistics

Threads
189,939
Members
233,156
Latest member
iStan814